måndag 19 januari 2009

älskar allt

åhhh kan det inte bara bli helg jag pallar inte mer. äckligt äckligt äckligt!!!!!!

känner att jag alltid startar mina inlägg med massa tråkigt men det kan bli lite av min grej. hur som haver skolan gick och la sig eller jag la den på hyllan i dag. och istället surade jag. sen har jag hängt med mina vänner ida och vanya och vanya är aningen konstig men det är det vi gillar.
imorgon återgår jag till skolan och helvetet. sitter och klurar på hur jag ska göra om jag kanske ska tabort lite lektioner eller om jag ska ja...vill helst inte tänka på skiten eftersom den tar så mycke kraft och glädje i från mig. för det är ju inte så att det bara är när jag är där den är med mig utan vart jag än kommer och vart jag än går. är det inte jag som pratar om den eller tänker på allt så är det nån annan. typ min mor. hon är dålig på att fatta. jävla dryg jag är men vem är inte det... ska typ gå och hänga mig nu så vi ser ju om vi ses imorgon ha de bäst dåråååå

2 kommentarer:

Anonym sa...

what´s up cooling, kommer du och hänger med mig imorgon? Jag röstar JA

Anonym sa...

emo *cuuuttt cttttttuut*